Helgen som gått i bilder


Helgen började med att nästan hela familjen åkte till Härliga hem på lördagen. Frida och jag åkte i samma bil och Petra, mamma och pappa i den andra.

Jag köpte ett par skor och lite klämmor till håret. Samt en blomma till köket som jag blev jättenöjd med. Petra åkte med mig på hemvägen. Vi körde in om på IKEA vilket var ett uselt besök. Dom hade ju tömt hela affären så där var inte nått kvar nästan. Jag blev så besviken när vi gick igenom affären utan att plocka på oss nått. Det enda jag köpte var en kruka och batterier.
 
Jag var svartklädd som vanligt. Hannah, Frida och jag körde ner till Hemma kväll och hyrde lite filmer.
 
På lördagskvällen blev det filmkväll hemma hos mina föräldrar. Vi såg först en film som Hannah hade valt men den tyckte inte jag var speciellt bra. Sen såg vi en film som jag hade valt - I taket lyser stjärnorna.

Den vackra söndagen där solen lyste hela dagen var jag inne och storstädade i min lgh. Det behövdes verkligen. Skrubbade och städade toaletten i 1,5 timme samt damsugade hur länge som helst för den damsugaren suger.

Sen körde jag till ÖB och köpte en skohylla för att få lite ordning på mina skor. Tyckte det blev hur fint som helst är så nöjd. Har lite mer saker att inhandla tills jag är riktigt satisfied(?).

Innan har jag inte varit nöjd med mitt kökfönster men nu är det på god väg. Blomman till höger köpte jag på Härliga hem och krukan köpte jag på ikea. Ljuslyktorna i mitten köpte jag på Guldfynd och verkligen älskar dom. Nu fattas bara en lampa och någonting till. Samt gardiner i fönstret. Den gula blomman ska jag inte ha där sen.

Detta var min helg roligare än så blev det inte.

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback