Hej i hyddorna..

Gokväll på er :) Gud va vi är dålig på att uppdatera denna blogg, så dåliga att vi inte ens borde få ha en :P.. Meen jag antar att det bir så när nästan varenda dag ser ut exakt likadan, man tröttnar helt enkelt på att skriva samma sak hela tiden :P Så med det sagt så ska jag försöka hitta på lite olika saker några dagar i veckan så jag ahr något att dela med mig..

Idag är det iaf fredag och våra föräldrar och ena syrran är på nån sort superstar fest anordnad av pappas företag så dem blir väll bort ikväll, därför hade Martina och jag och lillasyster tänkt se någon film ikväll och ha lite mys och en massa snack, kanske blir lite hyss med, vem vet :).. Martina skulle även ta med isg överföringssladden så jag kan ladda in en massa nya bilder, jag har ju gått och blivit blondin igen :O (scchh hemlis) hahha...

Va hittar ni på med ikväll då?
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback