Fan va häftigt!!

Hahah såå jäkla roligt :P.. Satt och kolla in på en blogg som handlade mycke om smink och så, vilket jag tycker är väldigt facinerande(?) eftersom jag själv är väldigt dålig på att lägga smink på både mig själv och andra, min kunskap ligger nog på hårfrisyrer :)  Men iaf till saken var att min lillalsyter kom hit och kollade och sa -"Fan va häftigt"..
Det roliga var att vår kusin som är 3,5 år står bakom mig och kammar mitt hår, rätt som det är säger hon.. - FAN VA HÄÄÄFTIIGT!"
Vi kollar på henne med chockade miner över att syrran precis lärt henne ett nytt (dåligt) uttryck :P hahah.. AJa det är sånt som händer, barn snappar verkligen upp VARENDA lite sak som sägs ..

Men måste ändå tipsa er om Lindas blogg, hon är hår och make-up artist.. Hon är jäkligt grym!! :)

// Hannah


Kommentarer
Postat av: dramakingboy

fin blogg

2009-10-03 @ 13:40:15
URL: http://dramakingboy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback