Att sova innan man ska sova...

Är något som inteeee är att rekommendera alls.. Efter maten typ fem så tänkte jag gå och lägga mig en stund bara för att vila liksom, eeh jaa sen vakna jag för en stund sen och tänkte "NU måste det väll vara ny dag(?)".. Fast jag hade såååå fel klockan var bara 00.18.. Sov 6 timmar innan jag egentligen skulle sova.. Gaaaah jag dör, vilket skit, känns som att jag inte behöver sova nu men ännu tråkigare att sitta här vid datorn och häcka i flera timmar..
Nej detta får verkligen inte göras om igen, dessutom märker jag nu att jag är på världens skratthumör.. Eller ni vet sådär när man tror att man inte är trött men är egentligen det osså skrattar man HELA tiden åt ingenting :D

Näää nu ska jag nog försöka sova faktiskt, eller kanske inte meen ..
Sov gott!!
// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback