Vilken traumatisk förmiddag...

Hejsan, hur är läget med er denne torsdag? Med mig är det skapligt, tyvärr så var min förmiddag alldeles för händelserik för mig *pust*. Var ute på promenix med vovven när han helt plötsligt börjar halta. Syrran bar upp han och vi ser att hela klon hänger löst och de bara sprutar blod. Vi skyndar hem för att ringa veterinär och föräldrar. Till sist får vi fatt i morbrors fru *tack gode gud*. Hon kör oss till veterinären där dem tvättar, lindar in och ger en lugnande spruta.. Vilket hemskt sätt att starta dagen liksom, men nu är det bättre och förhoppnings vis blir han helt bra snart.. Han ser så gullig ut med det stora bandaget på foten :). Hur har er dag varit än sålänge då? Bättre får jag hoppas!! // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback