Som det kan gå

Förslag på pizza tack !!

Publicerad: 2007-05-12, 04:39 från webben 

Jag har stått i köket hela dagen o bakat pizza (nästan iaf)..
Idag blev det ketshup på botten (annars brukar jag ha senap)
Sen tog jag lite skinka ( går även med kyckling, köttfärs eller liknande)
Därefter är det bara att leta i kylen, (själv stod  jag där i en timme hittade
ju ingenting)
Så jag fick springa ner till affären där hittade jag sparris,
morötter (vilket jag inte gillar men det finns ju i affären..) jag köpte ju
såklart inte dom.. Utan d som hamnade i min vagn (orkade inte gå o
bära på allt)
var paprika, champinjoner, ost ( ost måste man ju ha, tur
jag inte glömde d)
 För då hade det blivit kris i bygget.. När jag väl kom
hem så var det bara att fortsätta.. (In med sakerna i kylen så jag kunde
gå o leta i den igen.)
Ja då var det dags att leta i kylen igen efter något
jag kunde slänga på min pizza.. (Spinger till kylen) Ut med grejorna på
pizzan.. Färdigt in med den i ungen.. (Shit vilka grader ska ugnen vara på
någon som vet??)
Ja då var det bara att vänta.. (Trallalalalalal)
Shit va e d som tutar?? Aaaa nääää brandlarmet (Shit pizzan i ugnen den
hade jag helt glömt..)
Jaja det var den pizzan.. (Letar efter nummret till
närmaste pizzabutik)

Har du något förslag på vad jag ska välja för pizza nästa gång jag håller
på i köket o måste ringa o beställa hem en ??

Idag blev det Capricciosa vad väljer du ??


//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback