Optimist ut i fingertopparna!!

Heeej på er..
Såg att Martina skrivit ett inlägg igår, mycket trevligt :) Som hon skrev igår om optimist och pessimist saken igår är vi väldigt lika på det sättet, vi båda tänker positivt och har öppna sinnen för det mesta..
Vår familje dator har inte fungerat på säkerligen 1-2 månader vilket har lett till dålig uppdatering, men idag satte jag mig ner och letade efter felet.. Jag hiiiittade det, yeees :D Så nu ska det bli mer inlägg hade jag tänkt mig..


Största nyheten denne veckan är att imorron fyller Martina 24år :) Så grattis i förskott till henne, hon ska ha partaj hos sig imorron, mycket trevligt :)...
Men nu ska jag fortsätta med städningen så jag kan börja julpynta till helgen..

Ha en underbar dag!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh tack så mycket :) Haha ja visst var den! :D

2009-11-27 @ 23:11:16
URL: http://lafemmes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback