Känn ingen press...

Hej allihopa!
 
Allt bra med er hoppas jag. Jag har varit dålig nu ett tag och har därför inte orkat bry mig om någon blogg. Det var dock inte någon svininfluensa.


När Hannah och jag började skriva bloggen så hade vi en del läsare varje dag och det ökade sakta men säkert. Men på den tiden kände jag en väldig press att vi varje dag skulle överskrida gårdagens besök. Nu känner jag ingen press längre för nu känns det som vi är på ruta ett igen.

På lördag är det min stora dag så då blir det lite fest. Har dock en hel del att fixa inför det. Sent ute som vanligt, me det löser sig. Jag är en person som ofta säger och tänker. Det löser sig. Hur är ni som personer optimister eller pessimister?

Jag börjar sent imorgon de tär därför jag sitter uppe såhär sent ska dock snart lägga mig. Ska bli skönt med helg imorgon.

Ni får ha det så bra så hörs vi förhoppningsvis snart igen.

//Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo hon är kvar.

2009-11-28 @ 00:36:01
URL: http://yoursooofine.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback