What am I suppose to do when the best part of me was always you(?)

Sitter och lyssnar på The script, guud va fin text.. Jag bara får massa flashback´s från  en,två eller tre förresten av flera killar som kommit in ens liv och sen bara försvunnit ur det... Eller mer tagit sig ut ur bubblan man oftast befinner sig i..
Sjukt hur kärlek funkar.. Då menar jag inte bara mellan dig och en partner utan även dig och din familj, vänner osv..
Att man kan älska någon en massa och sen av någon konstig anledning så föraktar man den personen om de inte funkar(?) Självklart är det inte så i alla fall men i många (iaf för mig)..

Cos when a heart breaks no it don't breakeven!

Har alltid undrat varför jag känner och får sån konstig relation till nån jag tyckt om en massa.. Har kommit på att det kan bero på att det är lättare att inte tycka om en människa än att tycka om den halvt bara för det inte är direkt tillåtet att tycka om den lika mycke som när det inte var "vi"?

Iaf någon jag aldrig kommer sluta älska som kommer hem idag är Friiiiiiiidaaaaa :D Gud va jag har saknat henne!!
Spelar ingen roll om hon är borta en dag eller 10 veckor, jag klarar mig helt enkelt inte en längre tid utan att snacka me henne konstant.. Hon är my partner in crime ;) Och idag kommer hon heeeem :D
Fan va kul vi ska ha det! Älskar dig Fritte!!


// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback