Vad händer?

Det har varit en trevlig dag ida. Jag vaknade upp vid halv 6 och körde hem till Petra för att hämta en kjol jag skulle få låna. Sen bar det av till jobb där jag skulle servera frukost idag, dukade upp sen kom nästa personal men inga barn.
I helgen blir det mycket arbete från jobbet som jag får sitta med.
Har inget planerat för helgen så vi får väl se vad som inträffar. Nått kul hoppas jag. Tiden bara flyger iväg vi är redan inne i Maj, snart halva borta. Jag hinner knappt med nu för tiden.

Ska ni göra nått roligt i helgen? Eller har nått bra tips på vad jag kan hitta på.

Ska strax köra hem till Hannah och dom, ska ta med mig datorn så vi kan blogga där hemma. Har med mig mat hem till dom. Är det någon som har haft lunginflamation? Hur känns det?

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback