Morgonsol = Guld

                  
När jag körde hem imorse vid 5 nånting så var det helt underbart väder ute. Solen var redan uppe och det var ite speicellt kallt ute. När jag kör hem så är det en speciell väg jag alltid kör men imorse var jag tvungen att ta en annan väg för att kunna njuta av det underbara vädret och ta bilder.

                  
Jag är en riktig soldyrkare njuter som tusan så fort solen är uppe. Speciellt på morgonen och sen kväll det är då det är som härligast. Funderade på om jag inte skulle gå och lägga mig för att inte missa den underbara dagen som jag hade framför mig. Men såklart somnade jag när jag kom hem och vaknade inte förrens kl 13.00. 
                   
                  
Har en skön vecka framför mig. Bara 3 jobbedagar och det är ju hur underbart som helst. Jag slutar tidigt på Onsdagen och det är dessutom en rolig onsdag som går m ig till möttes så livet leker. Nu ska jag verkligen ta vara på dom dagar som man är ledig inte bara kasta bort dom.

                  

                                                                    // Martina

Kommentarer
Postat av: C

vilka fina bilder! men jag har blivit nominerad till veckans blogg och skulle bli jätteglad om ni röstade, jag är nummer 10! http://enfliickasdagbok.blogg.se/2009/may/10-finalister-1.html#comment =)

2009-05-17 @ 16:22:30
URL: http://chrj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback