Martina från liten till stor..

Lovade ju igår att jag skulle visa bilder från när jag var liten. Tyvärr så är det dålig kvalite på bilderna men jag hoppas att ni kan se lite iallafall. Här börjar bildshowen titta och njut !
               
              Martina som en liten bebis på 4 månader.
              
      Här var jag en liten tjej på ca 1.5 -2 år. Det var på julen min syster är tomte.
               ¨'
     Hade och har stora bruna ögon. Vilket syns väldigt på denna bilden.  2,5 år.

              
      Här har jag blivit lite större och redan då var jag en riktigt sjusovare. 4 år
              
               Här är jag ca 5 år och gillade att bada redan då. 
              
              Vi var på semester och jag hade fått nya solglasögon. 6 år. 
               

 Jag i mitten Petra till vänster o Jenny till höger. Fortfarande på semester ca 6 år gammal
              
           Fortfarande på semester här poserar jag med glassgubben. 6,5 år.
              
              Här har jag nog 7 års kalas.
             
               Första skolfotot. Älskar mina ögon på detta foto. 7 år.
             
              Hemma hos farmor och farfar. Jag var ca 9 år på detta foto.
             
         Kommer ni ihåg när dessa fleecemössorna var inne? haha jag var 9 år ca.
             
Jag i mitten, spelade fotboll med start när jag var 5 år och fortsatte till jag var 15 med korta avbrott.  Därefter har jag inga fler bilder som jag vill visa. Det är ett svart moln i mitt liv. Återkom när jag började på Högskolan.
             
  Här är jag 20 år och har precis börjat på min utbildning på Högskolan
            
     Tror att jag är i 20 års åldern här med men är inte säker. 
           
            21 år har jag blivit här .
           
            Lite äldre och 22 år skulle jag tro. 
           
            Förra året så här är jag 22 år.
           
           Nu har jag äntligen fyllt 23 år. Detta är i julas.
           '
           Nu ser jag ut såhär. A grownup women.!
          
  Så då har ni sett mig växa från liten till stor. Med tyvärr ett glapp mitt i.

// Martina

Kommentarer
Postat av: C

sv; tack SÅ mycket..! =)

2009-05-17 @ 16:45:00
URL: http://chrj.blogg.se/


Postat av: Rebecka

Så fina bilder:)

Kram

2009-05-17 @ 17:58:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback