Fredag!!

Haha tänkte att jag lika bra kunde ta dagen i bilder då med.. Har ju inte haft tillgång till nån dator på hela dagen så nju när jag har chansen får jag lägga in bilder..
Såhär har ni de.. Vi var i Malmö och shoppade på Entré :)


Haha var tvungen att ta en bild på mig med min "parfym" Eller det är inte parfym, för jag är allergisk mot det. Men poängen med det hela är att Imorse spruta jag på mig sånt och Martina börja gnälla för det luktade enda in i köket :P

Var inne på nån affär där det bara var en massa smycken i olika färgglada färger..
Martina köpte ett nytt "indianband".. Ser ni henne där mitt i med sin bruna väska? haha

Sen var vi inne på Lagerhause(?) eller vad det heter.. Martina köpte nån sorts klubba som där var två i en :P

Har sett både kudden och dem där katterna i andras bloggar och vår lillasyster har alltid undrat var dem köpt det och nu fick vi svaret.. Även de inne på Lagerhouse(?)..

Ha nu ska ni få höra en historia, när jag och Martina för ett tag sen var på Maxi för att handla godis så stod där en mamma med sina två barn.. Barnen pekar då på chokladen till höger och säger att dem vill ha sådana.. Och gissa va den här mamman säger då! - Gumman det är fattig choklad, vi kan köpa riktig choklad i nån annan affär :O Hahah.. Och precis då var jag påväg att sträcka mig efter just dem chokladbitarna :P.. Och idag när vi va på Entré gick vi i en affär osså såg vi chokladen på bilden till vänster ovan,... Om ni inte ser vad det står så står det: "Fina Bitar".. Vi gapflabba :P

Såg en spikmatta i nån affär, skulle sitta perfekt nu när man har fått datorrygg :P Ni vet så när man sitter och böjer sig lite fram hela tiden :D..

Laserdome! Påvägen hem och dit var det vägarbete på motorvägen och eftersom Martinas bil är lite trög i spurten så kan ni ju gissa att folk gasa förbi oss ganska så snabbt när det blev 110 :P

Home sweet home.. Så va vi tillbaka i vår egen hemstad..
       
Var hemma om hos Martina för att lämna sakerna vi handlat..

Sen blev det mat.. Ris, biffar, sallad, gurka och tzatsikisås *MUMS* Och efter det mys i soffan med film :)

Vad hittade ni på idag?
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är de där? :o ser ut att vara en sjukt cool stad xD hahah!

för mig blir de att kolla på leagelly blond2, en ny variant! :) sj?

2009-05-23 @ 02:12:33
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback