Trolleri konstnär..

Nu har jag kommit hem från jobbet slutade "tidigt" idag.  Det har varit en helt okej dag trots min förkylning. Nu på slutet had vi en trollei konstnär på besök. Det var väldigt uppskattat bland barnen och vi vuxna bara satt och gapade över allt han gjorde. Han körde bland annat det med repet att det kan delas mitt av och få det runt och sen sätta dit knutar så det blir helt igen. Innan han började med det så fick min kollega känna på det så det inte var någon magnet, hon gjorde det och det var det inte. Sen gick han fram igen så delade han på det och fick av en liten bit rep sen trollade han bort repet och trollade fram en klocka. Då hade han tagit den från min kollgeas arm när han var borta hos henne. Hon hade alltså inte märkt något och blev rent chockad när hon märkte att klockan var borta. Riktigt roligt var det!

Nu ska jag köra ner till apoteket och köpa lite läkemedel. Vad har och vad ska ni göra idag?
Kommer lägga upp kort sen när jag kommer hem till mig.


// Martina

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chans att vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 17:38:17
URL: http://marielle.missworld.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback