Tidiga mornar = inget för mig..

Nu är jag vaken och har satt mig framför datorn. Jg mår inte speicellt bra blev så fruktansvärt förkyld igår mer än innan. Och halsen e kass. Men det är min tur att öppna på jobb så jag får snällt pallra mig upp. Men jag slutar i alla fall tidigt idag. Regnet slår mot mitt fönster och sängen ser så skön ut i sovrummet. JAg skulle bara vilja gå in och lägga mig i den. Men det är inte värt det för då somnar jag bara så försover jag mig.

Vad tyckte ni om Hannahs sista inlägg igår?
Jag vet om att det är skrock men ändå "måste" jag skicka vidare alla sånna mail. Jag kan inte skita i det när det står så att om du inte gör det så kommer din mamma dö eller liknande.
Och jag vill tro att det finns en kille/tjej för alla för jag vill inte vara ensam hela livet.

//Martina


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag sprang hela varvet förra året så jag har som mål att göra det i år igen, men vi får se ;) otränad som jag är haha.

2009-05-06 @ 08:19:35
URL: http://tgif.blogg.se/


Postat av: anneli

hälsar jag tack från henne :)



usch för tidiga mornar..

2009-05-06 @ 09:02:36
URL: http://alltidanneli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback