The women..

Det är titeln på filmen jag och mamma ska kolla på nu :)
Den är Sex and the city inspirerad och handlar om 4 väninor som möter på livets svårigheter, men som till sist väljer att följa sina hjärtan.. Och då kan ni säkert gissa att slutet blir toppen :D

Martina har tydligen lååång dag igen och det blir jag som sköter bloggningen, men det funka väll bra igår?
Ha eller ni tröttnar på mig och mina tankar och allt skit jag har för mig :P Isf är det bara till att säga till..
Är inte det lättaste att komma på vad man ska skriva om faktiskt..:)

Hörs snart igen!
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Mirre

Åh, undrar om den filmen är bra? Jag gillar inte Sex and the city det känns så tråkigt inte min filmsmak.. SÅ det här kanske inte är något för mig, men tack för tipset!

2009-05-05 @ 18:30:15
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback