Regnet ställer alltid till med trubbel..

Fan fan fan va jag seriöst hatar människor som inte förstår när man inte vill något!!
Om man inte vill något räcker det att man säger att man inte vill, kan osv.. Och sen är det nog, ingen ska behöva berätta varför man inte vill eller kan.. Tycker det är upp till personen i fråga själv.. Det hela retar gallfeber på mig och jag är nära på att bryta ihop nu :(..

Meen shit the same.. Vad händer för er idag?
Jag tänkte först sola en stund men när jag vakna öste det ner så det kunde jag ju bara glömma, synd för mig... :D
Så har varit ute på en långpromenad med hunden och nu sitter jag bänkad här..
Hur är vädret hos er?

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är jättebra med oss idag. Hur är det med er då?

2009-05-16 @ 14:32:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback