Puppy eyes..

Haha och återigen Haha :D
Jag och Martina fick sätta eld i farten för att vi skulle hinna till affären på 8 minuter, väl framme och betalt i kassan så står där en dam efter oss.. Så kommer hon på (för att tillägga så var klockan typ 3 minuter över stängningsdax) att hon glömt velling... Butiksbiträdet kollar som om hon vore ett freak men säger åt hene att hon får SPRINGA in och hämta.. Gissa då vad vi kommer på, jo vi glömde juice till Pappa haha.. *Kan vi me rusa in och hämta(?)*  Nä vi fick snällt köra iväg till nästa affär..

Jag och Martina brukar köra nån runda i stan ibland men det var ganska länge sen nu.. Så jag lyckades övertala henne om att köra EN runda..Vi satt i bilen och gjorde massa freakmoves och börjar vifta med händerna i luften och utanför kommer en kille gåendes och vinkar till oss :O Hahah han trodde vi vinkade till honom :P..
Sen ville Märta hem men inte jag så jag körde puppy eyes på henne, blinka lite nätt och fixade fram tåriga ögon och vips så va vi ute på ny runda :P
Underskatta inte Puppy eyes!!

Förresten ni glömmer inte vår länknings tävling vaaa? :O Ni kan läsa om den i nån inlägg ner!!
// Hannah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback