Pigg som en nötkärna....

Nu är jag hemma hos mina föräldrar och Hannah igen.
Har instalerat min dator så vi kan sitta mittemot varandra och blogga =)

Hannah sitter på övanvåningen och skriver till mig på msn hon tror nog
att jag fortfarande är hemma :D

Jönssonligan har ju kommit med bullar gud va gott det ska bli med
söndagsfrukost.. Får se hur långt tid det tar innan Hannah upptäcker
att jag är här hemma.

Körde ner till stan kl 10 för jag har fått ett uppdrag att handla en batteriladdare
men vad är det jag ser dom öppnar inte från klockan 12 snacka om störigt.

Ni får ha det så bra sålänge i solen så hörs vi senare
Kram Martina


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ - var med och tävla om att bli veckans blogg!

GRATTIS! Du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D



ett tips!: för att få så många röster som möjligt kan du länka ifrån din blogg till mig och sprida runt att du är med och tävlar så att folk kommer in på din blogg och vill rösta på dig! :D

2009-05-03 @ 11:39:03
URL: http://ddisconnected.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback