Nya tag imorgon!!

Imorgon ska jag öppna upp mitt sinne för nya saker. Det kommer att bli en underbar dag. Inget ska få mig på dåligt humör. Jag ska vara världens gladaste tjej. Jag tror att det sitter i huvudet. Eller jag vet att det sitter i huvudet.

Har tänkt mycket på att tiden går så fruktansvärt fort vi är redan inne i snart mitten av Maj. Skolorna slutar i mitten på Juni det är inte alls länge kvar. Snart är det riktig sommar och alla kläder kan lättas det är ljusare längre på kvällarna vilket jag älskar.

Är det någon mer än jag som längtar till sommaren?

//Martina


Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: Tack så mycket! :)



Ja visst kan jag ställa upp på några frågor. ;) Inte för många bara. Har just gått igenom över 340 kommentarer från min frågestund. Så är lite trött på frågor just nu. ^^



Skicka frågorna till min e-mail.



Kramar! :)

2009-05-11 @ 00:10:14
URL: http://foki.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback