Nu ska vi ut och grilla i reinet (regnet)!

Godmorgon eller ska vi säga Godmiddag. Jag vaknade för ett tag sen somnade hemma hos mina föräldrar igår kväll och vaknade rent mörbultad i deras soffa halv 6 i morse. Det enda rätta i det ögonblivket var att köra hem och lägga mig i min egen sköna säng. Det gjorde jag och vaknade 8 timmar senare. Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar igen, tråkigt väder och alla är upptagna med sitt. Det gick rykten om att vi skulle åka in till Malmö för att äta middag idag men det blev inte så istället skulle grillen fram. Men man kan ju undra om den kommer fram i detta vädret. Hannah var och spelade Laserdome igår och hade hur kul som helst. Jag spelade detta med mitt jobb o våras och det var hur kul som helst. Har försökt att få med mina systrar och kompisar på detta min ingen som nappat. Nu när Hannah har varit där och vet hur det är så finns det större chans.

Vad händer hos er idag?

//Martina

Hannah och jag var på Willys i veckan så pantade hon burkar. Detta meddelandet
kom upp på skärmen haha. Hon är visst våldsam med sina burkar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft det bra! du då?

2009-05-16 @ 15:20:29
URL: http://badfiorna.blogg.se/


Postat av: Hannah

Har ju varit där tidigare så vet ju hur det är :P

Men en påminnelse är aldrig fel :D



Postat av: M A L I N

har ni regn? :O



sv: jo det är väl rätt okej nu, själv?

2009-05-16 @ 16:13:19
URL: http://www.malinh.com


Postat av: emma

just nu regnar det i allafal inte!

2009-05-16 @ 17:29:19
URL: http://badfiorna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback