Nere i gruvan....

Har mått dåligt hela dagen, det blir inte bättre. Imorse hade locket för örat släppt men nu har det kommer tillbaka igen. Det är nog för att jag snyter mig så mycket. Vaknade imorse av att jag hade jätteont vid knäet precis i knävecket. Kunde knappt gå på benet när jag skulle upp. Fick massera och sen somnade jag om, när jag vaknade var det borta igen.


Som ni ser har första nummret av vår tidning CHIQUE kommit ut. Så om du vill hamna på första sidan är det bara att droppa en kommentar så blir det kanske du som hamnar där nästa gång tidningen kommer ut. Det är inte försent att vara med så var inte blyg.

// Martina


Kommentarer
Postat av: olivia

sv; okej :D nej, har aldrig smakat den jag har på bild?

2009-05-09 @ 20:30:06
URL: http://olyckad.devote.se


Postat av: Rebecka

Krya på dig! Hoppas att du mår bättre snart.

Kram

2009-05-09 @ 21:06:59


Postat av: Emma<33

Ville ni veta något mera till tidningen? i så fall så kan ni kontakta oss när som helst!=P Hehe!

2009-05-10 @ 09:02:03
URL: http://badforna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback