Martinas och Hannahs tankar........

♥ Lev för stunden ♥                                                  ♥ Your not alone ♥
                             
                                         ♣ Ta ingen skit ♣ 
    
                                                                                            
     ♥ Ge aldrig upp ♥                                               ♥ Nöj dig inte med det lilla ♥ 

                                            ♣ Var stark ♣ 

                                                                                      ♥ You can do it ♥
 ♥ Gör det du vill ♥ 

                                       ♣ Ångra aldrig något ♣ 

♥ Håll inget inne ♥                                                      ♥ Säg vad du vill ♥ 

                                             ♣ Go for it ♣





Sköt ditt så sköter jag mitt !!
Bry dig inte om mig så bryr jag mig inte om dig
Slösa inte tid på mig, så behöver jag inte slösa tid på att försvara mig !!
Tro inte att du är nått, för jag är alltid bättre
Så bry dig inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback