Ingen respons..

Nu är jag uppe igen, eller jag har varit det ett tag nu.. Min huvudvärk är nästan borta och Petra, Martina och Jag sitter i köket och snackar en massa skit..

Men det jag tänkte skriva var om det jag tog upp innan idag om EU-valet.. Tyvärr så har vi inte fått nån respons alls, tråkigt men så blir det ibland.. Har ni inte kommenterat pågrund av att ni vill hålla det hemligt? Eller har ni helt enkelt inte vågat berätta var ni står i valet?
Både jag och Martina kommer rösta på sossarna för vi tycker dem står för de bättre sakerna, vi tr även att dem kan föra fram våra argument i dem olika frågorna.. Men som jag skrev innan så är det ju upp till var och en att rösta på vad dem känner för, bara man röstar så är det ju bra..

Så sista chansen för er nu att berätta vad ni kommer rösta!? :)
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback