Indianband inne eller ute?

Hannah och jag körde ner till stan för att handla på Tasty house. Var sugen på lite cashew nötter med ost. Smakade på Macadamien nötter också och dom var faktiskt väldigt goda. Men shit va mycket dom kostade, hon la upp i en påse till mig för 15 kr och det var typ 10 nötter. Ehh nä tack det ska jag inte ha sa jag, shit va dyrt.

Var inne på Glitter också för jag har letat efter ett sånt band man kan ha i håret, typ som ett indianband. Hittade ett Jippiee. När jag kom ut i bilen så berättade jag för Hannah vad jag hade köpt, då sa hon sånna band är ute. Jaha, det bryr jag mig inte om.  Är dem banden verkligen ute?

//Martina
   
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback