Huvudvärk och magont..

Gomorron.
Sovit gott? Det har iaf inte jag, har varit helt varmt i rummet och jag har bara sovit allmänt dååligt..
Och nu när jag vakna hade jag värsta huvudvärken och på det magont *AJ* Men trots detska min dag inte få bli förstörd. Har märkt att det inte är någon sol ute, mer regnmoln som ligger och väntar på att få komma ner.. Jag har inget emot regn men mycke skönare med sol...

Satt och funderade på olika tävlingar som florerar runt här, typ veckans blogg.. Sen att man kan vinna en massa saker. Jag och Martina satt och snackade omvi skulle testa ha veckans blogg, så ni som läser med blogg har chans att vara med :). Skulle det intressera någon?

Hör isf av er med en kommentar :)
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: när man är inne på youtube och kollar på ett klipp finns det koder i höger om filmen, det är den understa som man ska kopiera och lägga in under html koper när man skapar ett inlägg.

2009-05-04 @ 12:11:58
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback