Hektisk heldag = Slut i rutan

Igår var en hektisk dag för mig, började jobba 8 och slutade 21.00 på kvällen snacka om en heldag. Jag var rent slut i kropp o knopp när jag kom hem så jag orkade inte blogga igår. Idag började jag halv 8 för vi skulle på ett studiebesök väldigt intressant var det. Slutade halv 2 därinne ifrån men det tog tid hem. Nu sitter jag här o tar en liten paus innan jag och min lillasyster ska åka in och handla på Entré. Jag tänkte köpa ett ar jeansleggins, har inte hittat några sådana på andra ställen men på cubus hade dom tydligen.

Jag får skriva mer när jag kommer hem kan ju kanske visa vad jag har köpt då om min mobil hålle rt så länge.
Ni får ha en fortsatt trelvig dag så hörs vi sen.

// Martina

 
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback