Hårfärgning...

Japp känner att det är dax igen... Alla andra har gjort det förutom jag och nu vill jag med har lite förnyning, har haft några olika färger under min livstid.. Tyvärr så har jag inte bild på alla, men har väll haft ljusbrun, mellanbrun, mörkbrun, svart och kastanjebrunt/rött *Haha*. Om någon lyckats se nått samband så kanske ni greppat att jag håller mig till den mörka skalan medans Martina kör på den ljusa (inget fel på den, men tror inte jag passar i det).
Eller förresten vad tror ni? Nån kanske vet nån kromilur sida där man kan leka lite med hårfärger? Hade varit riktigt kul att se hur man hade sett ut som blondin eller varför inte eldigt röd? :P Hahah.. Jösses det hade faktiskt varit superkul :D

Nu sitter iaf färgen i och är klar om ca 40 minuter, om det syns på bild så lovar jag att ni ska få en före och efterbild :)
Va så mycke jag hann med och göra idag så har inte alls haft tid att blogga om det, men om ni vill ha en lite inblick så


Kommentarer
Postat av: Lova

Vilken färg valde du? Jag för min del tror du skulle passa jättebra i mörkbrunt med lite guld/bruna slingor. Låter det galet?

Lova

2009-05-26 @ 14:43:53
URL: http://lovajansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback