God Natt och sov gott!!

Nu måste jag säga godnatt för jag är så trött, somnade i soffan i nån timme.
Börjar 8.00 imorgon och vi ska på utflykt. Så det gäller att packa matsäcken och klä sig bra imorgon..
Jag ska duscha innan jag kör till jobb också så jag får gå upp i tid. Om jag dessutom ska hinna blogga innan så måste jag va duktig och gå upp.

Vad ska ni hitta på med imorgon? Något kul?

Jag har inte orkat lägga in bilderna så det blir massor med bilder en dag framöver, ni får ha tålamod med mig.
Så jag säger godnatt nu och kryper ner i min sköna säng.

Har mycket att göra imorgon när jag kommer hem kan antagligen inte blogga förrän på kvällen.

Kramar Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback