FN Rollspel...

Heeej :D
Gud vad jag har saknat att sitta här och skriva och få kontakt med alla er!! :) Men nu är jag hemma igen..
Vi har som sagt haft det där Fn rollspelet idag Li och jag representerade Burkina Faso i konflikten Kashmir och konflikten Sri Lanka.. Det va rätt kul och vi har iaf ett garanterat G mer får vi reda på måndag morron :)..
Och vet ni vad(?) Idag, nu är jag super mega mega mega glaaaaaaad :D..
Vår vikarie i Svenska hade fått tillbaka våra nationella som läraren hade rättat.. De andra i klassen fick reda på hur det gick igår så när hon kom och gav mitt satt alla och kollade (i hopp om att få reda på vad jag fick)..
Min reaktion på det hela va typ att första tappade jag hakan sen kom tårarna forsandes och efter det hoppa jag runt av lycka.. Jag fick MVG, gaaah MVG på nationella i Svenska :O.. Va inte ens i närheten av det under högstadietiden.. Nä jag är så lycklig idag att det inte går att beskriva med ord :D.. Gud vad jag känner mig duktig just idag! ♥

Några frågade vad det blev för hårfärg igår och det skulle bli ljusbrun men ´självklart så blev det inte det då jag har jättte mörkbrun färg.. Men lite ljusare blev det och lite ljusare till ska jag väll kunna fixa.. Bild är under granskning! Kunde inte få till nån då det syntes att det va färgat så ska jobba på de :D..

Hur har er dag varit? :D
Kram Hannah


Kommentarer
Postat av: sara

sv: allt är bra med mig, hur är det själv?

2009-05-26 @ 20:05:37
URL: http://whitelace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback