Flås, träningsvärk och erotikfilm...

Nu är jag hemma igen, jag berättade ju igår att jag skulle ut och gå med kusinen o Malmgren. Jag är jävligt otränade så igår när jag anmälde mig till detta trevliga hade jag inte i tankarna på vilken stärcka det skulle bli. Dagen startade ju väldigt bra dessutom. Jag skulle hämta min kusin kl 12 för att sedan köra vidare. Jag ställer min klocka på 9.30, men när klockan är 12.14 ringer min mobil då är det Rebecka som ringer och undrar var jag är. Oj ehh jag är påväg, då har jag precis kommit upp ur bingen på med kläderna och ger mig iväg. Vi hade mycket at ta igen eftersom vi inte träffat på länge, det blev snack om både det ena och det andra. När vi är mitt inne i skogen och har vandrat en bra stund kläcker Malmgren ur sig - Här skulle man kunna göra en film. Javisst Både Rebecka och jag tänkte naturfilm men då kommer nästa replik fårn Malmgren - Asså en erotikfilm. Haha visst jag kan filma er. Tog massa bilder när vi var där och tillsist hamnade vi på ett "gym" där jag skulle lyfta en stock och Rebecka ta bild men dom kom inte med det var ju synd. Lägger in bilderna när min mobil har laddats klar.

Ni får ha det så bra sålänge!
Tack för idag Rebecka och Jenny!

//Martina


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack själv:)

Kram

2009-05-24 @ 14:01:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback