Fart och fläng..

Hej Hej Hej!!
Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit ganska bra, började med att jag fick följa med syrran hem till vår kusin. Hennes mamma hade blivit biten av en katt igårkväll så hon behövde hjälp i huset.. Deras hus ska säljas och det va såndär besiktning idag.. Så det är vad en del av min dag har bestått av, städning.. Sen tog vi lunch på Svea i Svedala och efter det drog Petra, Frida och jag till Entré i Malmö för att shoppa.. Nu har jag hittat hela studentoutfiten nu är det bara spexkläderna kvar..
Är det någon som vet var man kan hitta ett par kamoflerade leggings eller trekvarts byxor? :)

Snart ska Li ringa (Klasskompis)vi hade tänkt fixa det där med Fn rollspelet som ska redovisas imorron.. Gaah det börjar bli bråttom! Men vi ska nog kunna klura ut något ... Jag ligger redan på halvt MVG i den kursen och ett G-VG skulle faktiskt inte gräma mig alls med tanke på att jag i början av kursen knappt hade ett G.. Så Wish us good luck!!

Nu ska jag färga håret! :D
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback