Dilemma!

Körde mina ärende och avslutade på apoteket. Träffade en gammal kollega som jag började prata med. Vi pratade en lång stund och sen skulle hon hämta ut pengar. När hon tittar på bankomaten så sitter det pengar kvar. Då frågade hon mig hur gör man nu. Så hon gick in och frågade i köpcentrumet om dom kunde ta hand om det men det ville inte dom för det var SEB. Jaha så hon gick in i nästa affär som ringde efter vakten. Han kom och vi fick va vittnen på hur mycket pengar där satt kvar, sen fick jag följa med in till köpcentrumet igen där pengarna nu förvaras. Om igen hämtar pengarna tills imorgon så får upphittaren dom.

Hur hade ni gjort i en sånn här situation? Tagit pengarna eller lämnat in dom?

 

//Martina

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: åh tack så mycket :)

Kram

2009-05-06 @ 19:15:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback