Entré

Nu är vi båda uppe och har ätit, då går starten snart.Vi ska in till malmö till ett nytt varuhus som ska vara gigantiskt. Det ska tydligen finnas bio och bowling där inne också. Jag sov hemma för en gångskull i natt, det var skönt. När jag satt i köket hos mina föräldrar pecis såg jag grannarna komma cyklandes, mannen cyklar upp för kanten och in i trädgården medans frun hoppar av och ler in cyklen varför är det så? Började skratta lite för mig själv också för vår mamma hon gillade inte riktigt frun där inne för hon stod alltid och tittade bakom gardinerna när vi var ute och lekte. Då brukade hon kalla henne något som vi såklart snappade upp. En gång när min ännu yngre syster också var med ute och lekte så kom grannfrun ut då sa min syster det som mamma hade kallat henne. Haha det gäller att passa sig som förälder vad man säger när barnen är med. Nog om det.

Hannah och jag har ett späckat schema framför oss:

* Köra till Entré och shoppa.
* Handla till Martina.
* Tanka bilen.
* Städa bilen.
* Städa i Martinas trapp.

Vad ska ni göra idag?

// Martina


Pappa och jag innan vi åker till Lindas bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback