Deprimerande Svacka..

Rubriken säger väll allt om mitt humör just nu..
Som jag skrev för ett tag sen så har min dator pajat och funkar inte alls.. Så under den senaste veckan har jag lånat syrrans dator men idag sa det stopp! Jäkligt tradigt med tanke på att man för det mesta alltid brukar va tillmötesgående med henne.. Meen det va sista gången de..
Så nu sitter jag här vid familjens dator långt bort från omvärlden, den är på ovanvåningen och alla andra är där nere. Hur kul är det liksom?!

Oftast när jag blir på sådär deppigt humör flödar tankarna runt i huvudet i 190.. Så jag satte på en gammal låt med Blue som länge har varit en favorit och nu kommer alla minnen och skit tillbaka.. Vill ställa mig ute i regnet med musiken i öronen och bara gråta tills tårkanalen är tömd :P Haha..



// Hannah

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kanske ska skriva anledningen till varför du inte får låna min dator!! Det finns två sidor av varje berättelse!!

2009-05-21 @ 23:31:30
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Daniel

En varm uppmuntrande kram från mej!

2009-05-22 @ 06:15:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback