Att se ut som skit...

Haha jag brukar oftast va fixad i hår och face osv, men idag har jag helt enkelt inte pallat..
Inget smink, håret upp i en toffs och det står ut på alla håll och kanter :S Schoull på det!

Är det ett måste för er att sminka er när ni ska gå ut (med gå ut, menar jag utanför dörren typ till affären osv) eller är det helt enkelt no big deal?

Sitter på facebook just nu och snackar med syster, hon ska ner och sjunga kareoke i baren tyckte jag hon skrev :) Kuul.. Vi snackar om min student med, hon kommer ju inte vara hemma när jag går ut *tråkigt men så är det* så får berätta istället vad som kommer ske.. Kommer väll inte träffa henne förräns i november..

Martina hittade denne låten och det ser så roligt ut när dem barnen dansar så vi sa till lillkusinen  att dansa likadant :P Hahaha..


// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback