Att hysa agg mot sin/sina grannar..

Idag är jag sketans arg! Och då menar jag att jag är så j*vla arg just idag, nu menar jag inte på vem som utan på våra grannar.. Jag förstår inte hur man kan gnälla så mycke, att man ens orkar me det(?)
Vi har en hund som är väldigt liten och pågrund av tramautisk "barndom" för denne så skäller den när det kommer folk utan för trädgården, speciellt folk som cyklar.. Men vi kan ha honom lös i trädgården för han springer liksom inte iväg och attackerar någon utan bara göra ljud från sig..
Överskriften nu då, en av våra grannar. Ursäkta men en gammal otrevlig och sliskig gubbe har fått för sig att han stör sig så mycke på detta att han typ skällt ut oss och säger att om vi inte kan få tyst på hundskrället så får vi ha honom inomhus. Jag menar vafan är det? Han har aldrig stört sig på det innan, han har iaf inte ens påpekat det..

Det skulle vara som att vi gick på honom med en massa, speciellt eftersom han ALLTID sitter och glor in. Brukar ställa sig vid avgränsningen till våra tomter och glo.. SNUSKGUBBE! Meen acknäe, det har vi inte gjort för vi har känt att vi inte vill gnälla.. Eller faktumet att han har ett stort äppleträd som går in på vår tomt, och alla äpplena faller ner så VI är tvugna att plocka upp dem.. Det är bara några av sakerna jag retar mig otroligt mycke på just nu..

Va tycker ni om det? Är inte vissa grannar otroligt störiga?
Vad ska man liksom göra i sånna här tillfällen?
Jag har lust att ta vår stora vattenpistol eller vår vattenslang och bara spruta ner han tills han vissnar..


                                     
USCH OCH FY FÖR HEMSKA GRANNAR!!
// Hannah

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ - var med och rösta fram veckans blogg!

sv: på onsdag:D

2009-05-03 @ 18:05:27
URL: http://ddisconnected.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback