Allt det där man måste göra när man blir vuxen....

Sitter just nu med telefonen i örat, ringer ett sånt där tråkigt samtal där man får stå i kö hur länge som helst.
Skulle ha lönesamtal och skriva på papper idag men det blev aldrig av, för mycket att göra. Gillar inte att ringa alla de samtal man måste ringa för att ändra på saker eller om något har blivit fel.

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna, det har varit för jag har varit så trött när jag kommit hem fårn jobbet så jag har inte orkat. Det har såklart gjort att vår besöksstatistik har drabbats lite tråkigt men så är det ju. Men det hade varit kul om ni hade velat komma med förslag på vad ni vill att vi ska ta upp eller om det är något ni undrar över.

 
 
Jenny (till vänster) min syster och jag vi har varit iväg på 2 resor tillsammans bland annat till Kreta och Bulgarien. Sällskapet har jag inte alltid kommit överrens med men Jenny och jag vi har ofta rätt kul. Vi testade massa olika drinkar även alkoholfria men ingen var direkt så god förutom den röda stora drinken.

//Martina

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nåt vi alla borde testa! :))

2009-05-28 @ 19:21:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Postat av: Jenny

Hej Märta!!

Kom hit i sommar, så går vi ut och festar, Sugen;)Kramizzar

2009-06-07 @ 12:51:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback