Aj som .....

Sitter här och kvider över hur ont jag har i min nacke.
Har suttit framför datan typ hela helgen, man blir ju
rent besatt. Imorgon ska jag gå vårruset med jobbet
så det kommer inte bli någon uppdatering för min del
imorgon. Hannah får sköta det.

Min data klyddar (strular) dessutom ikväll, det är ju Hannah´s
dator som gör det inte min. Vi fick svarat på era frågor ni
ställde till oss. Det var roligt många fyndiga frågor.

Sitter just nu och tittar på Never been kissed, jag kommer
ihåg när jag aldrig hade blivit kysst. Såna tankar man
hade i huvudet. Någon mer som hade såna tankar?



//Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Pysen, min lilla älskling. Hur är det med dig??? Kramizzar

2009-05-03 @ 22:51:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback