12 timmar...

Nu har jag vaknat efter 12 timmars sömn.
Vaknade halv 10 och gick på toaletten men
jag orkade inte gå upp då. Så det blev 4
timmars sömn till. Jag tycker det är skönt att
sova men det är inte skönt att missa hela
dagen på grund av att man sover.

Dagen bjuder på grillning fick jag höra av min
mamma som ringde o väckte mig ett par gånger.
Sen vet jag inte mer vad vi ska hitta på, men som
Hannah skrev så ville hon göra nått kul så vi får
hitta på nått.

Nu har jag bäddat min säng lagt in ett vitlöksbröd
i ugnen och nu sitter jag här och väntar på att det
ska bli klart. Sen blir det kläder och köra hem till
föräldrarna.

Ha det bra sålänge bilder kommer upp senare
jag har ingen sånn sladd man behöver för att ladda
in dom så jag lånar Hannahs.

Bye bye .. //Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback