"Vuxen snack"

Haha nu är jag hemma igen, hade en riktigt trevlig långdag i Staffanstorp.. Skönt att få komma iväg hemmifrån ibland och bara slappna av.. Blev bjuden på både fika och god mat och en maassa härligt snack :)

Brita (min pappas moster) har alltid under vår uppväxt varit som en extra mamma vi åkte och sov över hos vissa helger. Men nu när vi blivit äldre har vi slutat med det och ses istället på dem olika helgdagarna. När man va hos henne så va hon liksom vuxen och vi barn (man hade inget att säga till om).* Hehe*. Men det har verkligen förändrats, känns som att man är dem äldres väninna nu för tiden. Man har så många åsikter och så mycke att säga, vi satt och prata politik, vilket jag inte ALLS är så intresserad av i vanliga fal men på något sätt så väcktes ett intresse.. Riktigt kul när man verkligen känner att man är en "vuxen" och det finns någon som lyssnar och bryr sig om vad man tycker och tänker..
Mer av det tack!! :)

Vad har ni hittat på med idag då?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja jag har för mig att min konfirmaton inte heller varade mer än en timme..

2009-06-02 @ 20:25:35
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback