Värsta drogen..

Det finns så många olika saker man kan bli helt beroende av, men i vår familj så är en av dem just nu The Sims.. Jag förstår inte hur man kan bli värsta galningen när det är tur för någon annan och sitta där.. T.om så att man skulle behöva sätta ihop nått sorts schema för att alla ska få chansen och spela en liten stund.. Jag är inte speciellt inne i det, visst är det kul men jag orkar inte bråka om ett spel som jag kan sitta vid de när som helst i mitt lååånga liv.. Martina gick upp där för en liten stund sen, vet inte om hon kommer sätta sig där.. Haha men hon och lillsyrran satt uppe till 4 inatt för att spela, förstår ni då va jag menar me drogade? :P


Men till nått annat så är det ju Sveriges Nationaldag idag :D Yeey eller nått.. Gillar det bättre när det är på fredagar men det går bra såhär med..  Idag är det ju även Sverige-Danmark i fotbollen, hoppas Sverige vinner..
Någon mer som ska se matchen denne härliga lördag?? :)




Hoppas ni får en underbart härlig Nationaldag!! :)
För er som fortfarande inte registrerat er som veckans blogg, jag kan meddela att ni har till 18.00 på er..
Så skynda er :)

Kram Hannah

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Tyvärr blev det ju en förlust för grabbarna :/

Kram

2009-06-07 @ 11:28:39
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback