Dagarna i bilder..


Man vet om att Felicia har blivit en stor flicka när hon själva kan klättra upp och ner från gungan :P

Vi var på kulhuset och lekte.. Flisan gillade studsmattan allra bäst :)



Martina och jag ville inte vara sämre så vi åkte också några gånger  :D

Felicia i dödens kasebanan :P.. Sen fick jag lite bilder av Frida nere från Kreta. *Sötnosen*

Pappa och Frida <3  Och sen jag och Martina när vi va på stranden igårkväll :)

Riktigt mysigt väder..

Nya bryggan dem hade byggt.. Man fick tydligen köpa vars en planka och skriva nått :)
Och sen pappa i en cowboy hatt oxå nere på Kreta :)

Sötnos Jenny :)  Och sen skickade dem en bild till mig.. Vet inte, men de såg ut som en registreringskylt :P coolt :)

Idag ska vi till Farmor i Staffanstorp.. Så blir nog ingen uppdatering förräns vi kommer hem..

// Hannah

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder! :)

2009-06-23 @ 15:32:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Postat av: linda.

Vill du bli veckans blogg?

Gå in och anmäl dig på min blogg så

kanske du blir en av finalisterna på fredag!

Lycka till!

2009-06-23 @ 18:37:29
URL: http://liindhas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback