Godmorgon eller ska jag säga Godnatt!?

Sitter här ensam i mörkret hemma hos mina föräldrar. Alla sover förutom jag, tittar man ut så är det hur ljust som hellst. Frågan är bara om jag ska köra hem och sova eller om jag ska finna mig i att vara vaken. Risken finns att om jag kör hem så kommer jag sova hur länge som hellst eller om jag blir vaken så kommer jag somna mitt på dagen. Vilket är bäst tycker ni?

Fredagen var inte speciellt lyckad, det var nog förr när man var yngre som det var roligt. För det var bara massa tonåringar som sprang runt där och det är liksom inget för mig. Antingen har åldern sjunkit väldigt på besökarna där eller så är det jag som har blivit gammal. Vad tror du?

Jag tänkte iallafall att jag skulle gå ut och dansa idag, hoppas verkligen att det blir av. Det var så längesen jag gjorde det sist. Hoppas att Malmgren vill följa med mig. Tror både att hon och jag behöver det. Ellerhur ?!

//Martina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback