Djur, insekter, småkryp som kan få utrotas..

Usch usch usch guud va jag dör..
Sommaren har aldrig varit min årstid och enda fram till typ förra året trodde jag att det va pågrund av värmen och att den helt och hållet tar kål på mig.. Men nu vet jag va det är jag inte gillar med sommaren, som överskriften lyder så kanske ni förstår att det finns flera insekter , småkryp eller vad man ska kalla dem som jag inte gillar för fem öre.. De ena "djuret" träffa Martina och jag på igår när vi var ute med hunden.. Den såkallade ollonborren som har en tendens att trivas i människors hår, den krullar in sig i ens hår.. Förra sommaren tappa jag min mobil pågrund av en sån jäkel.. Många tycker det är hur töntigt som helst och det låter säkert som världen töntigaste grej men jag är skit rädd för dem.. Dem är inte som humlor eller getingar som flyger bort om man viftar på handen.. Nä dem attackerar ännu mer och ger sig aldrig..
Jag tänkte sätta in en bild på en men seriöst så mår jag illa bara jag ser den, men de är ju bara för er och söka på Ollonborre på google så hittar ni det äckligaste djuret som finns..
Ett annat djur är malar, dem gillar jag inte för att dem är så stora och flyger så otroligt snabbt, men hellre det än en ollonborre liksom..  Vissa "djur" enligt mig hade lika bra kunnat få utrotas, för jag ser ingen mening med att dem finns, vad gör dem egentligen för att hålla jorden på sina ben???

Usch jaja.. Nu har vi iaf kommit hem från Staffanstorp, väldigt skönt.. Bara få kasta sig på soffan och vila lite, jag längtar tills här kommer hem lite folk så att det tysta försvinner..

Vad har ni hittat på för kul idag då??


// Hannah

Kommentarer
Postat av: Mindou ♥

jag tycker Ollonborrar är äckliga men inte det värsta.. det är ju Harkrankar! D: har du sett dom? dom ser ut som flygande långbenspindlar, och är större än långbenspindlar.. finns tusen av dom på mitt land så äckligt!!!

2009-06-23 @ 19:37:32
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback