Ännu en film bland favoriterna... FIREPROOF!

Jag är inte den som brukar sitta med när min familj tittar på film jag gör alltid massa annat som jag tycker är viktigt för stunden. Men genom det missar jag många bra filmer, tänkvärda sådana som får en att stanna upp och tänka efter. Idag så behövde jag verkligen ta det lungt (som om jag inte har gjort det varje helg hittintils). Hannah, Frida och Jag körde iväg och hyrde filmer bland annat Fireproof vilken vi såg ikväll. Jag måste bara säga jag älskar den. Ännu en film att lägga till bland favoriterna. Det är inte många filmer jag har gråtit till men denna plockade fram tårar hos mig. Den fick mig att tänka efter. Så gör er en tjänst se denna filmen för det är den värd.

The Guardian                               Love in Mahattan                  Fireproof
  

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback