9 Dagar kvar!

Läget ikväll? Det är toppen med mig, sitter och lyssnar på kanon musik och bara gungar med :P

Kan inte fatta att det bara är 9 DAGAR kvar tills jag är klar med gymnasiet? Det känns som en dröm, kommer fortfarande ihåg första veckan som om det vore igår.. Då man inte kände någon och trodde att det skulle bli världens längsta 3 år pågrund av att man skulle bokstavligt talat gå med ett par idioter..
Nu såhär med en vecka kvar kan jag konstatera att jag hade fel iaf angående människorna i min klass, dem är underbara. Att gå till skolan för att träffa BF06 B är som att alltid ha ett leende på läpparna och ont i magen av att man dör av skratt varenda dag.. Självklart ska det bli jäkligt skönt och sluta men det ska bli så otroligt sorgligt att lämna alla.. Alla ska åt olika håll och göra olika saker.-.. I´m gonna miss BF06 B som tusan!!

Jaa men vi har iaf en hel skojig vecka kvar, låt oss göra den till något vi kommer att minnas!
Och till alla andra som ska ta studenten i år.. GRATTIS, det är välförtjänt!! :D

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Gezzim

röstar på cecilie sjöstrand

2009-06-06 @ 19:20:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback