Våra "vilda"lekar" slutar oftast i skador..

Ja som rubriken lyder så startade vi upp något som inte slutade så väldigt bra.. Först sjöng vi lite singstar, Martina, FRida och jag.. Ja det är inte direkt lönt att säga att det va jämnt eller så mellan oss för det va ju helt klart moi som vann :P (Som vanligt)..
Men sen spårade ur och vi börja fjönta oss och så slutade i ett våldsamt bölande :P Haha (Jag stod för det)..Martina sparka mig på smalbenet och det gjorde så fruktansvärt ont, värker fortfarande.. Hon storma ner till sin dator och vem vet vad hon sysslar med där(?)

Blir nog snart sängen skulle jag tro, imorron är vi bjudna på middag hos vår Pappas faster :) Brukar bli bjudna på riktigt god mat där, värsta kocken..

// Hannah


Martina älskar att sjunga, tyvärr tycker jag inte det låter nått vidare :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback