Var är jag?

När vår pappa är ute och cyklar så brukar han skicka bilder till oss med texten var är jag? Då ska vi gissa var han befinner sig. Det är inte alltid så lätt sist gissade jag inte rätt för då var han för långt bort från våra hemtrakter. Men nu det var en luring men jag tog den.

Förövrigt så ska Hannah, Jag och Frida åka in till malmö och köpa väska till mamma hon ska alltid ha allt jag köper. En gång när jag köpte ny väska köpte jag en likadan till mamma bara för att hon ska ändå alltid ha det. Så när jag kom hem sa hon direkt när jag visade min väska  - en sån skulle jag kunna ha. Pappa var snabb och sa varför köper du inte en till mamma. Då kunde jag snabbt ta fram den jag köpt och då skämdes han för att han sagt så. Nu drar vi återkommer senare med bilder på det jag köpte igår och nya bilder på dagens händelser.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback