Vad händer... Ska försöka styra upp något..

Godmiddag alla bloggare och bloggläsare!

Styrde min väg hem till mina föräldrar där Jönssons var på fika. Vaknade sent idag kom isäng rätt sent igår. Gårdagen gick åt till att städa min bil dagen vet jag inte ritkgit vad det blir av än men försöker styra upp nått med mina systrar. Jag har ju som bekant 4 st.  Dom håller på o tömma och fylla poolen på nytt för det hade blivit väldigt skitigt där i. Poolskydd och klor blir det denna gången.

Tror att det blir en sväng in till malmö ikväll för det händer mer där inne. Det är mycket folk ute så man behöver inte göra nått speciellt för att det ska bli trevligt. Kanske sätta sig på en uteservering elller nått och bara snacka och titta på folk , det är alltid trelvigt. Ska ni göra nått kul idag?

Glöm inte vår Frågestund den fortsätter, ni kan fråga oss vad ni vill så svarar vi när det blivit ett gäng.

//Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback